Συχνές Ερωτήσεις
- Για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή;
- Είναι όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα διαθέσιμα;
- Η παραγγελία μου έχει περάσει τους προβλεπόμενους χρόνους παράδοσης, πως μπορώ να μάθω τι γίνεται;
- Θα μου στείλετε επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω email;
- Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που παράγγειλα ή μπορώ να το ανταλλάξω με κάτι άλλο;
- Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;
- Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να μου την στείλετε κάποια στιγμή αργότερα;
- Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του εκθεσιακού χώρου;
- Που είναι ο εκθεσιακός σας χώρος;
- Πως θα επικοινωνήσω με την Polihome, αν έχω κάποια ερώτηση ή θέλω να κάνω μία παραγγελία;
- Τι θα γίνει αν τα προϊόντα που έχω σπίτι δεν μοιάζουν με αυτό που φανταζόμουν;
- Τι θα γίνει, αν κάποιο από τα προϊόντα που έχω επιλέξει έχει εξαντληθεί ή καθυστερεί πολύ να γίνει η παράδοση;
- Υπάρχουν διαφορετικές χρεώσεις αν κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα από ότι αν κάνω την παραγγελία μου από τον εκθεσιακό σας χώρο;
Παράδοση προϊόντων
- Γίνεται να μου ανεβάσουν τα πράγματα μέσα στο σπίτι;
- Θα παραδοθούν όλα τα προϊόντα που έχω παραγγείλει, σε ένα δρομολόγιο;
- Μπορώ να κλείσω ραντεβού για συγκεκριμένη ώρα παράδοσης;
- Ποιο είναι το κόστος της μεταφοράς;
- Πόσο γρήγορα θα φτάσει η παραγγελία μου;
- Που θα αφήσει τα πράγματα μου το πρακτορείο μεταφορών;
- Πως μπορώ να πληρώσω για τα προϊόντα που θέλω να αγοράσω;
- Τι πρέπει να γνωρίζω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
- Υπάρχει η δυνατότητα να μου συναρμολογήσετε τα προϊόντα που έχω επιλέξει;
Σχεδιασμός και κατασκευή προϊόντων
- Θα μπορούσα να δω κάπου κριτικές, για το προϊόντα που με ενδιαφέρουν;
- Μου παρέχετε κάποια εγγύηση;
- Ποιος φτιάχνει τα προϊόντα σας;
- Τι το ιδιαίτερο έχουν τα δικά σας προϊόντα;